środa, 1 maja 2013

Chapter 18

Wszystko to stało się w bardzo krótkim czasie.
Justin mógł poczuć jak jego serce stanęło a żołądek skręcił się kiedy usłyszał trzask. Jego oczy rozszerzyły się a wzrok padł zza okno na samochód Morgan, który sekundę temu rozbił się na ścianie. Uderzył rękami o kierownicę po czym szybko otworzył drzwi do swojego auta i gorączkowo zaczął biec w stronę dziewczyny.
-Kurwa, kurwa, kurwa - wielokrotnie zaklął pod nosem, kiedy zaczął iść przez dym, machając rękami we wszystkie strony. Zbliżył się do kierowcy i pochylił się, by otworzyć drzwi, lecz one ani drgnęły.  - Cholera- wychrypiał, przeczesując włosy i rozejrzał się za czym co mogłoby mu pomóc.
Oddalił się na chwilę od auta w poszukiwaniu czegoś twardego, jednak jego uwagę przykuły iskry wychodzące z tylnej części pojazdu.
-O mój Boże. - podbiegł z powrotem do drzwi, które zaczął ciągnąć, uderzać cokolwiek żeby je otworzyć, ale nic się nie działo.
Okrążył samochód, kiedy iskry zaczęły coraz bardziej szaleć, gotowe do wybuchu. Pociągnął za drzwi od strony pasażera i z wielkim szarpnięciem w końcu je odblokował. Wsunął się do środka gdzie znalazł Morgan, której bok głowy niemiłosiernie krwawił.
-Cholera. - jego oczy złagodniały i pochylając się w jej kierunku wcisnął ręce pomiędzy jej ciało a fotel. Popatrzy na tylne siedzenia i zauważył jeszcze większą ilość dymu i iskier, które powoli zamieniały się w ogień. Przegryzając dolna wargę, oplótł ręce w okół Morgan i wyciągnął ją na swoją stronę. Gdy wreszcie w pełni była w jego ramionach, wyszedł pośpiesznie z pojazdu i pobiegł jak najdalej. Samochód stanął w płomieniach dokładnie wtedy, kiedy uciekł na bezpieczną odległość. Chłopak głośno oddychał, upadł na kolana i jeszcze mocniej przycisnął dziewczynę do swojej piersi.
-Morgan.......o Boże, Morgan.- wyszeptał. - Proszę cię, obudź się. Pokaż mi, że wszystko jest w porządku. - kiedy nie otrzymał żadnej odpowiedzi, zamknął mocno oczy - POMOCY! POTRZEBUJE POMOCY! JAMES ZADZWOŃ NA 911, TERAZ! POTRZEBUJEMY KARETKI! - rozpaczliwie zawołał, a James pośpiesznie do niego podbiegł ze zmartwioną miną. -Dzwoń po pieprzoną karetkę, teraz! - Justin krzyknął ze złością po czym James niepewnie wyjął telefon, wybrał numer i przycisnął słuchawkę do ucha.
-Tak, dzwonie z Gateshead Tunnel, tylko jedną przecznice w dół od Harvard Manor. Potrzebujemy szybko karetki, dziewczyna miała straszny wypadek samochodowy. Potrzebujemy karetki, teraz! - James splunął przez telefon i rozłączył się, patrząc na Justina. - Stary, co tu się, kurwa stało?
Potrząsając głową, Justin przełknął dużą gule w gardle.
-Spieprzyłem. To się stało.

Szpital był cichy a Justin chodził nerwowo po piętrze z ręką na brodzie, analizując wszystko jak mogło dojść do tej katastrofy. Jak mógł do tego dopuścić? Cała wina była po jego stronie, a chłopak nie wiedział co zrobić. Jak mógł pozwolić, żeby moment zabawy uciekł z pod jego kontroli w mgnieniu oka?
To miało się skończyć idealnie. On miał wygrać, a Morgan miała wrócić do domu i wszystko byłoby w porządku.
-Wszystko okej, szefie? - James podszedł do Justina, przegryzając wargę i czując się źle z jego powodu.
Patrząc w górę, Justin potrząsnął głową, drapiąc się po karku po czym go potarł niezręcznie, żeby uniknąć napięcia. Po kilku minutach ciszy, chłopak wciągnął głęboko powietrze.
-To wszystko moja wina, wiesz?
James zmarszczył brwi z ciekawości
-Dlaczego? - zapytał.
-Powinienem był ją zatrzymać przed wzięciem tego samochodu. - Justin wreszcie odezwał się po długiej chwili ciszy. - Powinienem zaufać mojemu instynktowi. Kiedy podjechaliśmy do linii startu, miałem wrażenie, aby zamienić się autami. Nie wiem dlaczego. Ale kiedy miałem juz coś powiedzieć, wyścig się rozpoczął i juz nie mogłem tego zatrz.....- Justin uciął sobie i spojrzał w dół z drwiną. - Moja arogancja wzięła bardziej nade mną górę, niż uratowanie jej. - potrząsnął głową- Mogłem jej powiedzieć, mogłem po prostu zatrzymać wyścig, ale nie zrobiłem tego.....
-Dlaczego nie zrobiłeś?
-Bo nie chciałem przegrać. - przycisnął język do podniebienia - Pozwoliłem by moja troska o reputację przewyższała nad uratowaniem jej i siebie. Nie wiem jak będę mógł z tym żyć - Justin spojrzał na Jamesa zasmuconymi oczami. - Ta dziewczyna, jest tam i walczy o swoje życie przeze mnie. Mogłem to wszystko zatrzymać, zanim cokolwiek by się stało.
-Wszyscy popełniamy błędy, Justin. Nie obwiniaj się o to. - James starał się go uspokoić, jednak nic nie działało. Justin był już przekonany do swojego zdania.
-To była moja wina. - powtarzał to uparcie, nie chcąc słyszeć niczego innego.
-Skąd mogłeś wiedzieć, ze samochód wybuchnie?
-Bo miałem przeczucie.
-Okej, więc? Co to znaczy - James zmarszczył brwi. - Justin, ty nie jesteś psychiczny. Jesteś człowiekiem. Nie miałeś możliwości, żeby wiedzieć jak to wszystko się skończy.
-Oh, ale ja miałem.
-Jak?
-Znasz Carlosa Fernandeza? - Justin przerwał a James powoli pokiwał głowa. - tak, więc on zaproponował mi umowę tamtej nocy.....
-Pan Bieber? - Doktor podszedł do nich powoli, a zarówno Justin jak i James odwrócili się do niego. -Mam wyniki badań.

-------------------------
skfhiugidugfigetfuywge no to się porobiło ;o

Mam prośbę, wszyscy którzy chcą być informowani o następnych rozdziałach, proszę napiszcie pod tym wpisem bo robię liste, żeby mi było łatwiej ;) Już więcej razy nie będziecie mi musieli pisac ;)

No i oczywiście zapraszam na MDB - tłumaczenie ;)

66 komentarzy:

  1. jaka ciota z tego Justina, rozdział i tłumaczenie super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Morgan przeżyje ?

    OdpowiedzUsuń
  3. super nie moge doczekać się nn :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wieeeeelkieee dzięki za tłumaczenie, jesteś kochana (: czekam z niecierpliwością. @morelowaa

    OdpowiedzUsuń
  5. Awwww... Cudowne. Nie mogę się doczekać na kolejne . @NoughtyButNice3

    OdpowiedzUsuń
  6. Matkoo ciekawe co bd dalej , czekam na następny <3 @baILikepacakes

    OdpowiedzUsuń
  7. O nie! Nie! Nie! Nie! Boże! Nie! Tylko nie to! ~ @swaggieSMILEE

    OdpowiedzUsuń
  8. Chce być informowana <3 @MissKMK1997

    OdpowiedzUsuń
  9. zajebisty <3 kocham
    @rockkk_me

    OdpowiedzUsuń
  10. Oh GOD! :O informuj mnie :) @S_waggie_

    OdpowiedzUsuń
  11. Mogę prosić o hasło do http://www.photoblog.pl/mdbtlumaczenie/149752350 ?

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwieeeeelbiam to, bez kitu! <333
    chce być informowana! @ILooveCurlyHair

    OdpowiedzUsuń
  13. OMG! MATKO CO BĘDZIE Z MORGAN?! I O JAKIEJ UMOWIE MÓWI JUSTIN? :O KIEDY KOLEJNY? / @IamSkylar_69

    OdpowiedzUsuń
  14. idrtsdyuiytf *__* nie spodziewałam się tego :O już czekam na kolejny @Justeliaa

    OdpowiedzUsuń
  15. W DUPE ALE SIĘ POROBIŁO.! O.O Nie moge się doczekać kolejnego. <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Czytam to po angielsku i dodatkowo na bieżąco śledzę wasze tłumaczenie. Możecie mnie informować. @lokittyme :D

    OdpowiedzUsuń
  17. CUDOWNE <3 Kocham to, ciekawa jestem tych wyników czy wszystko będzie ok. To się robi jeszcze ciekawsze. Z resztą co ja mówię to zawsze jest ciekawe :D
    Czekam na nn<3

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny rozdział! Szkoda, że krótki :C @ssoonjjaa
    Jak uzyskać hasło do mdb?

    OdpowiedzUsuń
  19. C U D O W N E
    O P O W I A D A N I E @irresistible_66

    OdpowiedzUsuń
  20. Moge byc informowana? :) @NataliaaaaR

    OdpowiedzUsuń
  21. Aaaaa! Ja chcę więcej! :)
    Nie mogę się doczekać kolejnego! <3
    Dziękuję :)

    @aania46

    PS. Mogłabyś mnie informować? Z góry dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. omfg czekam na kolejny rozdział :)

    @NakedBieberauhl

    OdpowiedzUsuń
  23. Ojezu hwudvuhwvcywjbd! Zajebisty rozdział! ŚWIETNY ŚWIETNY ŚWIETNY ŚWIETNY ŚWIETNY! Tu podaje mojego twittera bo chciałabym być informowana o nextach :D @Asia_Mik

    OdpowiedzUsuń
  24. Gsjdjdnxikanzunsbzija.xjkqozbhdidnsuisndnxujddhebhs zajebiscie!! @ola_beliebers

    OdpowiedzUsuń
  25. Afgjikjgdsafcvbjlpiyrwafhj. Ciekawe co to byl za zaklad? Nie moge sie doczekac nastepnego!! Ja tez chce byc informowana. @justysia20003

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawe co za umowa i co z Morgan. Mogłabyś informować? @dajmibit

    OdpowiedzUsuń
  27. Ciekawe co za umowa i co z Morgan. Mogłabyś informować? @dajmibit

    OdpowiedzUsuń
  28. Rozdział świetny , ciekawe co z Morgan *___*
    informuj mnie :) @lottiesmile69

    OdpowiedzUsuń
  29. @Olliwia Informuj mnie słoneczko :3

    OdpowiedzUsuń
  30. Mam nadzieję, że jest z nią dobrze : 3
    Moglabyś mnie informować? ; ) @JustinMyLifex33

    OdpowiedzUsuń
  31. agykfagfkyatgfysklivcasklfytwo
    informuj mnie @badassprenses xx

    OdpowiedzUsuń
  32. @raspberry_mamba mogłabyś mnie informować?
    świetny rozdział dawaj tu kolejny

    OdpowiedzUsuń
  33. C U D O W N Y R O Z D Z I A Ł
    koniecznie mnie informuj @positivekicked

    OdpowiedzUsuń
  34. @JBbelievebitch - mogła byś mnie informować ..
    PS. zajebiście tłumaczysz <3

    OdpowiedzUsuń
  35. @diamondss_navy :)

    OdpowiedzUsuń
  36. @swag_on_ju ; )

    OdpowiedzUsuń
  37. gsujhvuadyhicjaiksahvikfhoi
    ŚWIETNY ROZDZIAŁ
    Boże uwielbiam to tłumaczenie!
    Możesz mnie informować na gg?
    Jak tak to tu poprosze :) : 44076002
    Kiedy następny rozdział?
    Oby szybko! Już nie mogę sie doczekać!
    Całuję! <3

    OdpowiedzUsuń
  38. Informuj mnie : @KorneliaKocon
    nie mogę się doczekać następnego <3 huriofhneofij90233rjekfiofefijrnrioriogjtgjio

    OdpowiedzUsuń
  39. OMG OMG OMG! Jakby nic się nie stało to by ona pojechała do domu, a tak to to on z nią zostanie, ale najlepiej żeby jej się polepszyło, czekam na nn ;**

    OdpowiedzUsuń
  40. @KarolinaKlak
    mam nadzieję ze nic jej nie będzie :o kocham to ♥ dziękuję że tłumaczysz

    OdpowiedzUsuń
  41. CUDOWNY <3 UWIELBIAM TO .
    INFORMUJ MNIE , 28584470 - GADU < 3

    OdpowiedzUsuń
  42. @zosianitkaa

    OdpowiedzUsuń
  43. omvdfishngvubyui nie wierzę, co się dzieję ?! *moje emocje* Ja sobie chyba życia po tym nie ułożę ;_; jkhbdsuagfygby Ale nic jej nie będzie, prawda ? @awwmykidrauhl_

    OdpowiedzUsuń
  44. Jezu, ona musi wyjść cało! Musi po prostu no :c / turn_to_light

    OdpowiedzUsuń
  45. Boże. :o
    Informuj mnie. :o
    @Hahihehuhaha123

    OdpowiedzUsuń
  46. @Patrycja291

    OdpowiedzUsuń
  47. Ohh... Ale się porobiło ;o
    @Beliebeerssx3

    OdpowiedzUsuń
  48. @peggyblue25

    Gdubyohrhkh chce wiecej *.*

    OdpowiedzUsuń
  49. uwielbiam twoje tlumaczenie i cale opowiadanie.czekam z niecierpliwoscia na kolejny rozdzial. @ada0123456789

    OdpowiedzUsuń
  50. Świetny ; D
    Zapraszam na mój blog : http://never-let-you-go-baby.blog.pl/
    Dopiero zaczynam ; *

    OdpowiedzUsuń
  51. o jejciu. Dawaj nnn -A

    OdpowiedzUsuń
  52. @youdigme_ GENIALNY RODZIAŁ!

    OdpowiedzUsuń
  53. @adziaaa_3 supeeer :)

    OdpowiedzUsuń
  54. @Oliwiaababes. Woow suuper

    OdpowiedzUsuń
  55. @Maiden_bitch Jak zwykle genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Możesz mnie informować? :)
    @shawtyJustina

    OdpowiedzUsuń
  57. @just_kidrauhl23

    OdpowiedzUsuń
  58. @SexyHoranN

    OdpowiedzUsuń
  59. ciekawe co będzie z Morgan ,oby wszystko było dobrze :)

    OdpowiedzUsuń