wtorek, 7 maja 2013

Chapter 20

Morgan otworzyła szeroko oczy i przegryzła dolną wargę. Justin odwrócił głowę i spojrzał na nią wkurzony, że to wszystko odgrywa się przy niej.
Przejechał ręką po włosach i wolno pokiwał głową na co funkcjonariusze weszli do środka, zamknęli za sobą drzwi i podeszli bliżej.
-Proszę usiąść panie Bieber.
-Nie, tak jest mi dobrze. - zaplątał ramiona na piersi i popatrzył na nich.
-W porządku. Gdzie pan był tego wieczoru około godziny 20? - trzymali małe notatniki i długopisy w dłoniach, gotowe do pisania. Uważnie obserwowali Justina.
-Byłem w domu.
-Co tam robiłeś?
-Starałem się odesłać ją do jej domu. - wskazał kciukiem w stronę Morgan.
-Uh huh - policjant pokiwał głową marszcząc brwi i zapisując jego słowa.
-A dlaczego starałeś się ja odesłać?
-Bo mnie denerwowała - zaśmiał się lekko, kiedy spojrzał w stronę dziewczyny, która rzucała sztyletami wzrokiem.
-Rozumiem. Więc dlaczego była wciąż na twoim terenie? Ponieważ, wygląda na to, że została ranna prowadząc twój samochód.
-Ona jest uparta. Bardzo uparta. Nie chciała odejść bez walki. - Oblizał wargi - więc postanowiła ścigać się samochodami. - kiedy mężczyźni zaczęli patrzeć na Justina podejrzliwym wzrokiem, dodał szybko - na prywatnie zarejestrowanym na mnie terenie.
Kiwając głowami kontynuowali słuchanie i zadawanie pytań.
-A dlaczego chciała się ścigać, jeżeli mogła wrócić do domu w jednym kawałku?
Justin spojrzał na nich jakby byli dziwni i potrząsnął głowa.
-Co mogę więcej powiedzieć? Ma ciężki charakter. Nie poszłaby bez walki, więc to właśnie jej dałem. Poza tym, tak między nami - pochylił się do nich, przywołując palcem, żeby zrobili to samo i wyszeptał.
-To irytująca, mała suka.
-Rozumiem....- oficer skinął głową i znów coś zanotował.
-Słyszałam to! - Morgan jęknęła z irytacja, skrzyżowała ramiona na piersi i wydęła wargi.
-Tak, no i dobrze, Cerus. - Justin pomachał do niej i znów odwrócił się do mężczyzn.
-Dupek- mruknęła.
-Słyszałem to - naśladował ją.
-No i dobrze, Bieber - zaszydziła i wytknęła do niego język.
Obserwując tą dwójkę, oficerowie podeszli bliżej, jednak Justin szybko odwrócił się do nich z przyklejonym uśmiechem na ustach. Oni tylko potrząsnęli znów głowami.
-Tak więc, jeżeli była ona irytującą, małą - zamachał się przed powtórzeniem słów chłopaka - Dlaczego była w twoim domu?
-To....- Justin zatrzymał się - oficerze to dobre pytanie. - poklepał się po brodzie i spojrzał na Morgan, żeby mu może pomogła, bo widział, że jak przyzna racje, skończy w areszcie w mgnieniu oka.
-Czekamy panie Bieber....- znów zaczęli patrzeć na niego podejrzliwie. Justin wyprostował się próbując wymyślić coś wiarygodnego, jednak Morgan go wyprzedziła.
-On jest świetny w łóżku.- wypaliła przypadkowo a wszyscy odwrócili się do nie z szeroko otwartymi oczami.
-Co? - Justin poruszał bezgłośnie ustami na co dziewczyna wzruszyła ramionami i przegryzła wargę.
-Uh huh...- jeden z policjantów pokiwał głową i zmarszczył czoło. - rozumiem....cóż, myślę, że to uhm.. normalne?
-Nie, to w rzeczywistości nie jest w ogóle normalne. - drugi oficer odezwał się i stanął naprzeciw zarówno Justina jak i Morgan. - Ale, hej, to twoje życie.
Oboje odetchnęli z ulgą, jednak zaczął znów mówić powodując że z powrotem się napięli.
-Jeszcze jedno pytanie.
-Tak? - Justin odwrócił się do uśmiechniętego mężczyzny.
-Czy ona jest dobra? - wskazał na Morgan a Justin podrapał się po karku niezręcznie.
-Tak myślę....?
-Oh no daj spokój! Przyznaj się. Pochwaliła cię. Musisz zrobić to samo - dokuczali mu a Justin spalił lekkiego buraka.
Szybko jednak odzyskał " równowagę" i chłopak zaśmiał się i potrząsnął głowa.
-To jest jak próbowanie dopasować hot doga do otworka....jeśli wiesz co mam na myśli. - Pochylał się podczas mówienia szeptem.
Lekko dysząc, Morgan zmrużyła oczy i zaczęła wypalać dziurę w jego plecach a funkcjoraniusze zaczęli chichotać.
-Łapiemy co masz na mysli - zaśmiali się. wzruszyli ramionami i schowali notatniki razem z długopisami.
-Przepraszamy, jeżeli przeszkodziliśmy. Mamy wszystkie informacje, które potrzebowaliśmy. Jednak - skierował się do Justina - Jeżeli będziecie chcieli cos dodać prosimy o kontakt. Barney i Mitchell.
-Będę pamiętać chłopcy, dobrej nocy. - Justin pomachał im po czym drzwi się zamknęły a on z ulga potarł twarz odwracając się do dziewczyny.
-Oh to jest jak dopasowanie hot doga do otworka, tak? - uniosła brew na co chłopak zachichotał.
-No cóż...ja tylko porównywałem.
-Ostatnim razem, kiedy sprawdzałam nigdy nie uprawialiśmy seksu, wiec nie wiesz tego. A nawet jakbyśmy byli juz po to jestem pewna, że nie powiedziałbyś tego. Powiedziałbym raczej, że wiem więcej, niż się tego mogłeś spodziewać. - mrugnęła- Jeśli wiesz, co mam na myśli - wyśmiała go unosząc brwi.
-Oh, naprawdę? - zaczął się do niej zbliżać.
-Mhm - uśmiechnęła się do niego i zaczęła cicho chichotać.
-Ale poważnie. Wszystkie żarty teraz na bok. Jestem dobry w łóżku? Naprawdę? - Justin potrząsnął głową a policzki Morgan zapłonęły ze wstydu.
-przepraszam, ja tylko.....nie wiedziałam co innego powiedzieć. - przegryzła dolną wargę a tym razem Justin zachichotał.
-Tak, jasne. Każdy mógłby wymyślić coś lepszego nie to, Cerus. - usiadł na krawędzi jej łóżka.
-Naprawdę? Więc co miałam wymyślić, Bieber?- skrzyżowała ręce na klatce a chłopak na nia spojrzał.
-Uhm...- podnosząc rękę do góry, Morgan nie mogła powstrzymać się od śmiechu.
-No właśnie.

----------------------------------------------------------
ughh.....trochę nudno :c Przepraszam, że tak długo nie dodawałam, ale kłótnie z rodzicami robią swoje :/

Dziękuje za wszystkie komentarze!!! Podziwiam Was, że wytrzymujecie z moim tłumaczeniem i jestem Wam za to strasznie wdzięczna!! Jesteście niesamowite!! ♥♥♥


@kidrauhl3001
MDB
Pisałam to troche nie "nie teges", wiec przepraszam za błędy :<

54 komentarze:

  1. czekam na kolejny z niecierpliwością, całuski - @morelowaa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Omomomomomo wiesz ze cię kocham nie ? :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne.
    A ten tekst z hot dogiem i otworkiem. xd
    Czekam na nn. <3

    OdpowiedzUsuń
  4. kocham to opowiadanie i ciebie ze tak swietnie tlumaczysz czekam cierpliwie na nn

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne tłumaczenie, czekam juz na kolejny :) @Justeliaa

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam te opowiadanie, ciesze się, że je tłumaczysz. tak btw napisałam na tt co do MDB i nie dostałam jeszcze odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. WSPANIAŁY ROZDZIAŁ I CZEKAM NA KOLEJNY! MAM NADZIEJĘ, ŻE WYDARZY SIĘ COŚ CIEKAWEGO :3 / @IamSkylar_69

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie, co prawda trochę nudno, ale mała kłótnia pomiędzy Morgan i Justinem nie zaszkodzi. ;P
    a tak do Ciebie to powodzenia z rodzicami, wiem jak to jest. -.-

    OdpowiedzUsuń
  9. krótki :/
    podasz hasło do MDB ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no wlasnie , ja tez bym chciała :D

      Usuń
    2. www.mdbtlumaczenie.fbl.pl tutaj jak wejdziecie jest numer gg i nasze twittery wiec napiszcie. : )

      Usuń
  10. Trochę krótki..... No ale rozdział ogólnie to dobry bardzo dobry,świetny:)

    OdpowiedzUsuń
  11. KURCZĘ TO JEST GENIALNE !! ♥

    wspaniały *_*






    ŻAJEBISZTE ^^

    czekam nn ;)
    Całujee Lolaa ;**


    + ZAPRASZAM DO SIEBIE NA NOWEGO LBOGA " Danger Returns- Beware ! " JEŚLI CHCIAŁBYŚ, OCZYWIŚCIE NIE ZMUSZAM ZAJRZYJ I WYRAŹ SWOJĄ OPINIĘ ZA TO CO JA TU PISZĘ BY TWÓJ UŚMIECH BYŁ NA TWARZY PRZEZ TO ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. troche krotki ten rozdzial,ale gadka z policjantami fajna ;p czekam na kolejny

    OdpowiedzUsuń
  13. hahahah Świetny rozdział <3 Czekam na następny @baILikepacakes

    OdpowiedzUsuń
  14. hahahah. nie moge z tej wymiany zdań, hahaha <3
    dziękuję i czekam na kolejny :)

    @aania46

    OdpowiedzUsuń
  15. Hahahahaha, kocham niektóre ich teksty. Czekam na kolejny. <3

    OdpowiedzUsuń
  16. hahaha kocham to<3 Czekam na nn

    OdpowiedzUsuń
  17. wow niezły rozdział,czekam na następny :)
    Zapraszam do siebie na http://jessica-niebezpieczny-swiat.blogspot.com/ , i http://life-is-theater.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. https://www.facebook.com/pages/They-dont-call-him-Justin-Bieber-for-nothing-3/131514000334773?cropsuccess plis lajknijcie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zrób w tym troche akcji!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ona nie ma wpłuwu na to co tłumaczy!
      kiedy w końcu to zrozumiecie?!

      Usuń
  20. Strasznie krótkie te rozdziały ale są świetne <3

    OdpowiedzUsuń
  21. HAHAHAHAHHAAHHAHHAAH! ONI SĄ ŚWIETNI! <3 ~ @swaggieSMILEE

    OdpowiedzUsuń
  22. masz rację, trochę nudno, ale ich konwersacje są bezbłędne :)

    OdpowiedzUsuń
  23. O matko koniec się zbliża !!

    OdpowiedzUsuń
  24. omoomm, kiedy bd kolejny rozdział ? już nie mogę się doczekać, a tak wgl to ile jest wszystkich rozdziałów ?

    OdpowiedzUsuń
  25. Kiedy kolejnyyyyyyy ????? Czekam z niecierpliwoscia :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Hahaha... Rozmowa z policjantami. <33
    Świetne, czekam na nn. ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Genialne < 3333

    ~Kadu

    OdpowiedzUsuń
  28. Jest świetne, zresztą jak zawsze, proszę o powiadomienie mnie o następnej notce @EverBeforee ♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  29. hahhahahha uwielbiam ich XD To było mega xd
    Czekam na nn<3

    OdpowiedzUsuń
  30. zmieniłam nazwe na tt,teraz jestem @stratfordslaugh więc informuj mnie o nowych rozdzialach tam :') ( bylam @ishirtlessbies)

    OdpowiedzUsuń
  31. [SPAM]
    „Hej, razem ze Scooter’em  natknęliśmy się na wasze filmiki na youtube.
    Chcielibyśmy wam pomóc, mamy propozycję nie do odrzucenia.
    Jednak jest mały problem ponieważ mieszkacie dosyć daleko,
    dlatego chcielibyśmy was zaprosić na prywatne spotkanie w LA.
    Czekamy na odpowiedź.”

    Wiadomość, która zmieniła życie dwoje nastolatków: Rosalie Mills i Nathan'a Lewis'a.
    Zaczęli od nagrywania zwykłych filmików z coverami i wrzucania ich na YT.
    Dzięki Justin'owi Bieber'owi dostają szansę na spełnianie swoich marzeń.
    Chcesz poznać całą historię tej dwójki? Zapraszam do lektury. :)

    http://lepszeodsnu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. możesz mnie informować, bo ciągle jak Cię prosze, to o paru rozdziałach mnie informujesz, a później już nie ;c @Juliaa_Official

    OdpowiedzUsuń
  33. to jest buqwrdhnqerfuiet *O*
    możesz mnie informować ?
    @ahmyhubby :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Zapraszam na pierwszy odcinek nowego opowiadania, w roli głównej Justin Bieber - http://thisisourdestination.blogspot.com/. Będę wdzięczna jeśli wyrazisz swoją opinię, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  35. świetne! Zapraszam do mnie start-all-over-with-1d.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. kiedy kolejny?

    OdpowiedzUsuń
  37. ŚWIETNY .. kocham cię ! xoxoxo

    OdpowiedzUsuń
  38. Wczoraj wieczorem zaczęłam czytać ♥ ZAJEBISTY ♥

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja zaczęłam dziś czytać po południu i już skończyłam... Świetne ale jeszcze lepiej by było gdyby rozdziały dodawały się szybciej ... :)

    OdpowiedzUsuń
  40. no wez już dodaj :c

    OdpowiedzUsuń
  41. http://just-trust-me-i-love-u.blogspot.com/ ROZDZIAŁY SĄ CO 1-2 DNI :)

    OdpowiedzUsuń
  42. nie mogę się doczekać kolejnego :)
    ~@iBeebs_

    OdpowiedzUsuń
  43. kiedy następny???

    OdpowiedzUsuń
  44. Super , czekam na nn i zapraszam na mojego bloga : http://aslongasyoulovemeb.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  45. http://backtorealityyy.blogspot.com/2014/01/1-poczatek-mojej-historii.html Zajrzycie? :)

    OdpowiedzUsuń